close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשיבותו הרבה של ביטוח דירה

מערכת שורשיט טבת, תשעו31/12/2015

זוג צעיר, רכשתם דירה במיטב כספכם, אל תוותרו על הביטוח

תגיות:

רכישת דירה בישראל היא ללא ספק אחד מהצעדים הכלכליים המשמעותיים והחשובים ביותר בחיי כולנו, וכצעד כלכלי חשוב ומשמעותי בחיינו, אנו מחויבים לעשות הכול על מנת להשביח את הנכס אותו רכשנו ולשמור עליו כמיטב יכולותינו. אחת הדרכים לשמירה על הנכס היא באמצעות רכישת ביטוח דירה המורכב גם מביטוח מבנה המיועד לצרכי כיסוי נזקים אשר נגרמו למבנה הדירה וגם מביטוח תכולה המיועד בין היתר לצרכי כיסוי במקרים של גניבת תכולה משטח הדירה.

ביטוחי דירה המשלבים בין ביטוח מבנה ותכולה מוצעים לכם על ידי חברות הביטוח השונות הפועלות בתחום בישראל, כאשר חלק מהחברות המובילות

מעמידות לרשותכם היצע מרשים של הרחבות ביטוחיות הכוללות בתוכן שירותים והטבות ללא תוספת תשלום לפרמיה החודשית אותה תדרשו לשלם.

ביטוח דירה –היכן הכי מומלץ לרכוש?

ביטוחי דירה משווקים כיום על ידי מספר חברות ביטוח מובילות המעמידות לרשותכם מגוון רחב של פוליסות ביטוחיות גם במסגרת ביטוחי מבנה וגם במסגרת ביטוחי תכולה וגם במסגרת שילוב בין השניים. על מנת לבחור באחת מהפוליסות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח, אנו ממליצים לכם לבחון את מכלול הכיסויים המוצעים לכם במסגרת הפוליסה וליהנות גם מרכישת ביטוח דירה במחיר משתלם וגם מפוליסה המעניקה לכם כיסוי מורחב למגוון רחב של מקרים. חברת הביטוח AIG לצורך העניין, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותים ביטוחיים ללא תוספת תשלום. שירותים אלו כוללים בין היתר: שירותי חירום כגון: שירות לפריצת דלתות, שירות חשמלאי חירום, שירות לתיקון תקלות במערכת הביוב ושירות לתיקון תקלות אינסטלציה במערכות מים חמים/קרים, דוודים ומתקני הסקה. כמו כן, החברה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותיים מיוחדים אותם ניתן לרכוש כהרחבות ביטוחיות לפוליסה. שירותים אלו כוללים בין היתר: שירות לתיקון מכשירי חשמל, שירותי הרחבה לנזקי צנרת במסגרת ביטוח מבנה, כיסוי לנזקי איטום, כיסוי מיוחד לתכשיטים ופריטים יקרי ערך ועוד.

על מנת להבטיח לעצמכם כיסוי מורחב ככל הניתן במסגרת רכישת פוליסת דירה (מבנה ותכולה כאחד), אנו ממליצים לכם סקר השוואתי בין חברות הביטוח השונות, וזאת על מנת לבחון את מכלול השירותים המוצעים לכם מחוץ לתנאי הפוליסה המחייבים לביטוח מבנה וביטוח תכולה. במסגרת הליך הבחירה חשוב שתבדקו האם סכום הכיסוי המוצע לכם על ידי חברת הביטוח תואם ומשקף את שווי הנכס, הן ברמת המבנה והן ברמת התכולה המאוחסנת בשטח הדירה.

זוגות צעירים, חשוב שתדעו: במידה ורכשתם את דירת המגורים באמצעות הלוואות משכנתא, הינכם מחויבים בהעמדת ביטוח מבנה כחלק מהתנאים המקדימים לקבלת ההלוואה. את ביטוח המבנה אותו תרכשו לאחר כניסתכם לביתכם החדש, תוכלו להמיר בפוליסת ביטוח המבנה הקיימת.

רוצים לדעת יותר על ביטוחי דירה במחירים משתלמים הכוללים הרחבות ושירותים נוספים (חלקם ללא תשלום נוסף מעבר לפרמיה), זה הזמן להיוועץ עם אנשי מקצוע מתחום הביטוח הפועלים מטעם חברות הביטוח השונות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה